Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~oluch92 | użytkownik

imię i nazwisko adresBydgoszcz zarejestrowany03.07.2007 @20:27:43 ostatnio na stronie29.04.2016 @00:36:40



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.69ihaaa.fbl.pl OnetSkypeolcia.xd Gadu-Gadu3371629
digarty0 komentarze332 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~neutralnosc    13.11.2009 @17:50:09
no patrz trafiłam ;>
~neutralnosc    08.11.2009 @12:33:59
złe porównanie? xd
~neutralnosc    06.11.2009 @05:47:46
no i zapewne nawet sobie zapisał ustawił na tapete w tel i mowi znajomym,ze to paris hilton xd
~neutralnosc    05.11.2009 @19:32:33
pfff wiesz co Ci powiem? że niejeden tu na Da sie na niego napala ! o !
~neutralnosc    02.11.2009 @16:31:17
że ja? jaka? ;D
~neutralnosc    04.10.2009 @12:25:57
uff czubku
~neutralnosc    02.10.2009 @17:20:08
no kurde jak mam cie przekonac, ze nie? ale no prosze uwierz mi ! przyznam sie tylko do tego ze je przyciemnilam ale to w przegladarce i nic poza tym:P
~GinyRose    30.09.2009 @22:06:40
dodaję do obserwowanych
~umyuam    20.08.2009 @22:21:00
będą lepsze : D
haa!
ale jutro i nastepne dopiero za tydz bo jade na wekejszyns!
_______
obcinam czubki glow. i co?
~neutralnosc    27.06.2009 @12:39:44
no napisałam przeciez w opisie "zdjecie :kasiowe" i ze chcialam spr oceny -__-
~PanNos    10.05.2009 @23:04:57
Pięknie dziękuję!!!
Pozdrawiam.
~SheBackInBlack    10.05.2009 @18:18:02
i tu sie zgodze
dzieki raz jeszcze, i za podzielenie sie spostrzezeniami, jakze trafnymi
swietne profilowe- ten stroj
_______
Do zobaczenia nigdy...

~SheBackInBlack    10.05.2009 @18:14:59
masz racje, tylko pewne motywy, "walkowane"
na poszczegolnych portalach, przez okreslony typ osob, jest z nim utazsamiany i kojarzony
przez co, czesto mozna byc zaszufladkowanym wlasnie tam
_______
Do zobaczenia nigdy...

~neutralnosc    25.04.2009 @20:56:42
ee, nie było tak źle bo mam chyba z 17 takich zdjęć nic chyba nie czuła. A wiesz jak się jaram tym zdjęciem ;P jeej, w ogóle nie zauwazylam nawet kiedy zaczely mi zdjecia wychodzic
~umyuam    19.04.2009 @16:49:19
dzieki
_______
obcinam czubki glow. i co?
~hotrain    16.04.2009 @20:59:35
a ja lubie połączenia a wszyscy robią według własnego gustu
_______
...live to love and give good tongue

Oceniam według własnych poglądów.

-> http://hotrain.digart.pl/digarty/ <-
~Wampajr    14.04.2009 @11:41:24
Dzięki
_______
~neutralnosc    13.04.2009 @21:59:36
ojj no dobra xd
~neutralnosc    13.04.2009 @21:55:27
zdjęcie tego skrzydła? dziękuję
~neutralnosc    09.04.2009 @11:34:17
~neutralnosc    09.04.2009 @11:14:03
bo chłopak to moj przyjaciel ;p i ma boski usmiech jak do reklamy pasty do zebow
~umyuam    06.04.2009 @15:03:23
dziekuje : ))
_______
obcinam czubki glow. i co?
~xbasistkax    14.03.2009 @17:53:33
dzięki
~neutralnosc    12.03.2009 @19:51:33
bo się połamał jak spadł z dywanu na podłogę ^^ heh, czy talent? nie wiem xD
~xdeadpsycho    09.03.2009 @04:39:42
milo, ze ktos to przeczytal, dziekuje i ciekawa galeria.
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt